Now I'm back on the same road again



Lalala,"I'd better keep on walking, keep on walking."

En låt som sätter sig fast.

Imorse, tog jag mig upp vid fem/halv sex tiden,
det var inte det lättaste ska jag säga.
Men jag får skylla mig själv när jag låg och sms:a igår kväll..haha. :$
Det var jag,mor och far som jobbade, senare kom Josefine och Johanna :)
En bra dag, fick träffa kusin Johannes som jag inte träffat på länge också.

Vi åkte hem vid två tiden,
jag duschade och diskade och sedan satte jag i någon film som jag så småningom somnade till, haha.
Jag vaknade för en stund sen, vid 6 kanske.
Då var man populär och hade fått sms också, trevligt att vakna till det.

justja, jag måste verkligen plugga no.
men jag har ingen ork till det idag.
Och om jag tar det imorgon kanske jag inte hinner plugga allt.
Men, får se hur jag gör.

Nu ska jag gå en sväng med hunden, sedan är det nog mat.
puss !






Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0