Jag känner hon som aldrig sneglar på nån annan - det finns en bild av dig i allt hon gör

Du kommer aldrig vinna här men ändå är det nåt hos dig som gör mig svag.
Men du är så långt från allting som jag ville ha,åtminstone det trodde jag

Jag har aldrig tur i spel men om jag blir kär i dig, så ber jag dig - att du tar det lugnt med mig att du tar det lugnt med mig.






Lördagskväll och melodifestival hos Lundgren's.
Melodifestivalen intresserar mig inte så mycket, ganska tråkigt.
Men det skulle vara lite kul om Pernilla Wahlgren vann hela alltihopa,
det skulle inte förvåna mig.. svenska folket.

Idag kom Annica hit och vi gick en promenad i solskenet, vi gick nog runt hela Österby faktiskt.
Vi drack kaffe och bara chilla,resten av kvällen består också av att chilla.

Imorgon fyller Jacob och FÖ år,
vi ska till Jacob och Josefine på dagen och på kvällen blir det träning.
Hade tänkt klämma in nåt annat mellan men det blir nog för tajt.
Nästa helg får det bli!
Nu ska jag kolla om dom behöver hjälp i köket.
Puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0