Jag känner han som äter hjärtan till kvällsmat

Igår var det ju hysteri över hela facebook.
Anna Bergendahl vann melodifestivalen, vissa tyckte det var helt rätt, andra inte.
Redan samma kväll skapades det grupper och fansidor.. herregud !
Jag tycker själv att Salem al fakir och Darin skulle ha varit dom två som hade mest poäng, sen spelade det ingen roll om vem som vann. Men svenska folket fattar inte att annorlunda musik är bra, salems låt var för konstig. (vadå konstig?!)
I alla fall, så orkar jag inte bry mig så mycket om det.

Imorse vaknade jag vid sju, halv åtta.
Det gjorde jag igår också, helt av mig själv.
Jag gav hunden mat och gick lilla svängen.
Sen kollade jag på en film och åt frukost.

Nu lyssnar jag på Simon Norrsveden och tar det lugnt.
Ska väl kanske klä på mig och så.
Sen blir det födelsedagskalas och träning.

Puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0