I'm wounded and it hurts

Denna söndag blev en relativt bra dag ändå.
Det mesta löste sig.

Vi åkte till Jacob och Josefine vid 13.00.
Dom hade det himla fint i lägenheten, världens finaste och skönaste soffa och hur mysigt som helst!
Det var mycket trevligt i alla fall och oerhört gott med kaffe i farmor och farfars fina servis.

Efter det åkte vi hem och jag drog på träning,
det var en rolig träning! fast det kunde ha gått bättre för mig..
Nu sitter jag här i min underbara mjukisdress och gör absolut ingenting. 
Jag ska nog faktiskt snart lägga mig i sängen, det ska bli riktigt skönt!

Imorgon är det lovdag, sköntsköntskönt.
Ska till tandläkaren men sen ska jag inte göra så mycket mer.
Kanske gå längre bort på gatan, dono yet.

Puss !

Fanny

Kommentarer
Postat av: katarina

Fanny! Fanny! Fanny!..... vad gör man längre ner på gatan? Hörru hörru!!!! vad gör man där då?? =)

2010-03-15 @ 09:13:18
Postat av: fanny

sv Katarina: haha, det vet jag inte än :$

2010-03-15 @ 10:23:14
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0