I'd better keep on walking, keep on walking

Just nu sitter jag och taggar till spinning som vi har på idrotten, första timmen !
Känns lite skönt att tömma all energi på nåt sätt..

Igår var jag väldigt taggad på och träna, hade på mig träningsstället och overallen över..
Men pga av ont i magen och huvudvärk så orkade jag inte.
Jag hade frusit hela dagen i princip..
Då har man liksom ingen lust eller ork att träna.
Jag blev lite besviken på mig själv, fast samtidigt kan jag inte hjälpa det.

Jag och Annica har valt individuell idrott på elevens val,
vi tänkte ut och springa varje fredag.
Fast Annica är bara med varannan pga elevråd.
Vi ska nämligen springa vårruset och tjejmilen.
Sist av allt tar vi Stockholm Maraton. ;)

Jag längtar tills man kan börja träna fotboll ute,
gräset, lukten. Vår/Sommar = Hjärta.

Nu ska jag nog gå en sväng med hunden, sen ska jag och min vän Elina gå till skolan.
Puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0