Gimo bussresor och en leksandsmatch - galet

Imorse vaknade jag vid halv åtta av mig själv, gick upp - duscha - fixade mig lite och sen så vaknade Annica också.
Hon åkte hem med tio bussen och jag gick till Pierre.
Vi åkte direkt till gimo, ifrån vårdcentralen gick bussen mot Leksand.
Bussen bestod endast av leksandsfans förutom några enstaka aikare - runt 5 st.
Vi åkte till Östhammar och där gick några till på.
Sedan var det full fart mot dalarna.

Vi stannade och åt vid ett wärdshus och sen fortsatte resan mot Leksand och ejendals arena.
Vi var framme vid tre någonting och skulle försöka leta upp våra platser, gick väl sådär men grabbarna hittade bra ändå.
Matchen slutade med vinst för Leksand, 2-1.
Aikarna blev ganska sura på vägen hem måste jag säga, men dom andra var glada som aldrig förr.
Fick höra ett nytt skämt också:
Vad är det för likhet mellan bajen och en sexåring? - båda ska börja i ettan

På vägen hem somnade jag till en stund och jag kom hem vid kvart i tolv nu kanske.
Så det har varit en heldag med mycket skratt.
Nu ska jag lägga mig under dubbla täcken och sova riktigt gott.
Godnatt!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0