Du gör min dag



Du finns i varje steg - i varje andetag


Idag har det varit en vääääldigt seg dag.
Jag blev oerhört stressad imorse men jag hann ju väldigt bra i alla fall.
Linnéas och min idrottslektion blev nog väldigt lyckad ändå !
Vi båda var lite nervösa men Sandra tyckte att det var ett bra upplägg och att vi hade fått med alla kroppsdelar och träningssätt :)
Hoppas på ett MVG nu !

Igår var vi hem till Lina Hanson som fyllde år.
Hon hade en väldigt stor lägenhet, mycket fint!
Det var mycket trevligt och hon hade bakat så fint :)
Sedan blev det träning för min del, och lite plugg förstås.

Imorgon är det torsdag,snart helg och ledigt.
Skööööööööönt!!
Nu är det snart mat, puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0