du finns i varje steg,i varje andetag

Idag har Anna Fanny Lundgren haft en dålig dag,
den började ganska bra.
Jag frös fruktansvärt mycket och var blek också - enligt Lilian. 
Slöjden gick inte så bra och resten av lektionerna blev bara dåligt engagemang från min sida.
Noll fokus'

Brobygget går väl sådär, det går segt och vi har noll fokus där också.
Menmen, nästa lektion ska vi väl ta och bli färdiga.
Matteprovet gick bra i alla fall, första delen. Imorgon blir det den andra vilket också var ganska lätt enligt kompiiiiis.

Ikväll kanske jag ska gymma med hjärtisfjärtis, det ska bli trevligt tycker jag.
Det var länge sen bara hon och jag hittade på nåt. 
Inte för att gymma är det ultimata men ändå.

Nu kom mor och far hem så hejrå,
 

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0