Dom är duktiga dom, idioterna



Idag är det onsdag och det har varit en hälsodag på Österbyskolan.
En soft skön dag med mina bästa vänner, en bra dag helt enkelt!
Hade även volleybollmatch mot lärarna,vi vann.

Efter skolan åkte vi hem till Annica och fikade, fixade till fotbollscupen och hade allmänt trevligt bara.
Hon skulle på utvecklingssamtal sen så jag och Elina cyklade hem från skolan.
Alvar skulle egentligen ha kommit idag men det gick inte.
Men vi får väl vara barnvakt någon annan dag :)
Lina kom hit en stund, vi åt och så. Sen skjutsade vi henne till Örbyhus och nu sitter jag här.

Imorgon är det fotbollscup hela dagen och efter det har vi lov, helt underbart!
Förutom att jag kommer sakna personer, Annica och söten.
Men vi får träffas efter lovet!

Just nu lyssnar jag på Zacke och överför musik,
snart börjar grey's.
Puss!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0