Can you tell me what I should do, to be the most important thing in your life?




Nu väntar jag bara på att bästis Elina ska komma förbi så vi kan gå till skolan.
Imorse gick jag upp halv sex och tog en lång,varm dusch. Helt underbart!
Sedan gjorde jag kaffe och släppte ut hunden på baksidan.
Allt det vanliga, gav han mat, åt frukost.
Och för en stund sen var vi på en promenad.

Igår fick mamma ett meddelande från Anton också, ojoj.
Nu börjar det närma sig!
Finaste paret ska få det finaste barnet, logiskt - eller hur? '

Idag är det torsdag vilket innebär en riktigt chillerill dag.
Franska,matte,slöjd,so/svenska och sen hk och brobygge.
Love it!

Lina kom nyss och fråga om jag ville ha skjuts eller någonting.
Hon är så söt och rar- <3 like a storasyster for me.
Nu ska jag väl se om hjärtisfjärtis är på gång!
Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0