berätta vad det är så jag förstår

Ännu en måndag har gått.
Det har varit en chillerill dag.
Igår var det fotbollsträning like always, fast denna var ovanligt rolig.
Vi värmde upp med en lek sen fortsatte vi med plintboll då man skulle göra en volley upp till målvakten som stod på plinten, väldigt roligt och jobbigt!
Jag kom hem och åt gott och sedan somnade jag ganska tidigt på kvällen.

Imorse vaknade jag vid halv sju, hade fått en fint meddelande av hjärtisfjärtis som gjorde mig glad :)
Sedan tog jag det lugnt och sedan cyklade vi till skolan.
Det har varit skratt som vanligt, med hjärtisfjärtis och kompiiiis så blir det inte så mycket annat.
Efter skolan följde Annica med hem någon timme och vi drack kaffe och skratta, ovanligt!

Nu kollar jag på The City, bra program.
Snart ska jag väl kolla om jag ska göra någonting här i hemmet.
Har sjukt ont i magen och fryser, men det är bara att härda ;)

Justja, imorgon är det uteträning som gäller.
Äntligen!!


Fanny

Kommentarer
Postat av: elina

<3

2010-03-29 @ 21:19:01
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0