Är det sant mannen?



Deris och Astrid är grymma enligt mig



Idag orkar jag inte göra någonting,
vaknade som vanligt av mig själv vid halv åtta tiden.
Gav hunden mat och sedan gick vi lilla svängen.

Jag känner mig sjukt slut,träningsvärk sen igår.
Nu kollar jag på Twilight vilket är en underbar film.
Längtar tills den fjärde kommer i juni någon gång.

Igår var det Barcelona - Valencia,
Messi gjorde tre mål, mellan det andra och det tredje målet, var det bara 2 minuter.
Verkligen en grym spelare ! Och han spelar ju i världens bästa fotbollslag också.

Nu ska jag kolla vidare på filmen och vänta tills alla kompiiiiiiiiiiiiiisar vaknar.
Puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0