Anna Fanny Lundgren är äntligen faster



Nu har jag bott hemma hos bror och hans sambo sen i torsdags,
igår fick dom komma hem från sjukhuset.
Vi hälsa på en liten sväng, världens finaste bebis. :)
Allt har gått bra med pepsen, han är så söt så! sixten med såklart!

Igår hade jag utvecklingssamtal med Stefan,
det gíck bra!

Nu på morgonen har vi nationella i engelska, en uppsats som ska skrivas på 80 min.
Ojoj! wish me luck !
Efter skolan ska jag till Järlåsa och gratulera min faster.

Justja, jag fick tandställning i måndags.
Det gör ont :(
Men det blir bra i slutändan, hoppas att den är borta innan studenten i alla fall.

Nu ska jag fixa lite, vet inte om cykeln står framme.
Ska nämligen börja cykla till skolan nu med hjärtisfjärtis.
Solen börjar titta fram lite också, härligt!

Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0