All i think about is you, my valentine

Alltså svenska folket..
igår läste jag tidningen och det var skandal att Willy är kvar i Let's dance och att Stefan Sauk åkte ut.
Ja, men hur röstar svenska folket? hur är dom funtade?
det är bara att kolla på melodifestivalen t ex.
Pernilla Wahlgren gick vidare,
Kalle Moraeus och orsa spelmän gick nästan vidare.
Hur röstar man då ?
Man kan inte tävla i musik.

Imorse vaknade jag vid åtta, gick upp och drack kaffe med mor.
Sedan kom Lina Filip och Johanna och åt frukost också.
Nu är dom i bageriet och ska fixa, jag och pappa är hemma.
Jag måste plugga nu, måste måste måste.
Senare blir det träning,
Älskar söndagar ! not..

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0