What's the point of doing anythiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing?

Den tredje dagen på sommarlovet är här,vilket är helt underbart!
Igår fyllde min mamma 50 år, vilket vi firade hela dagen.
Hon fick massor med fint och det kom tårar då och då.
Jag hoppas att hon är nöjd över sin 50-årsdag, för nu är det inte såå långt kvar till festen heller.

Annica kom hit igår för att gratulera mamma, sedan sov hon över här.
Jag vaknade innan tio men sitter här och väntar lite på att hon ska vakna.
Men nu ska jag nog gå ut på altan och sätta mig med en kaffekopp och de andra.

Idag blir det bara att ta det lugnt,
jag har ont i de mesta delarna av kroppen och vaknade förkyld - täppt och eländig.
Men jag ska vila upp mig till imorgon då det är fotbollsträning!
Puss

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0