What do you want from me ?

Idag har jag varit ledig hela dagen,
klockan nio skulle jag vara hos tandläkaren,
byta tråd och snoddar och spänna om.
Det gick bra, Lena är typ världens sötaste!
Sen gick jag och mamma till stan, tog en kaffe och sen gick vi på olika affärer.
Mamma till Indiska och jag till åhlens,
jag fick med mig en bikiniöverdel och en vit kofta hem - behövligt.

Sen skulle jag tillbaka till den andra avdelningen,fett irriterande.
först får man vänta jättelänge på ett svar på remissen som skickades förut,
sen när man kommer dit, så tittar dom bara och ger mig en tid, i september!
Vi åkte i alla fall hem sen, jag tog en sväng med hunden sen har jag och bror fixat tills imorgon.

Vid sex cyklade jag till film för att träna fotboll,
vi fick spela match mot p.95-vilket gick sämst!
jag kände redan innan träningen att det inte skulle gå nå bra,
det gick ju inte bättre att jag fick markera simon som har två meter långa ben och kan gå medans jag springer.
Men nu är jag hemma i alla fall.

Imorgon tar min fina bror studenten,
hans fina flickvän Lina också.
Jag ska fotografera, :)

Nu ska jag smörja in mig,
och prata med finis Annica.
<3
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0