Jag har fyllt i en meningslös lista, i väntan på att fotbollsmatchen ska börja

Tio frågor om dig själv

fullständigt namn? – anna fanny lundgren
när fyller du år? – 29 september
vad har du på dig just nu? – underkläder,tights,linne och tjocktröja
vilken årstid är bäst? -hösten
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar upp,får en lugn morgon med kaffedrickande,utvilad
vad tycker du mest om hos dig själv? – den humor jag får med mina bästa vänner, och min kondition
vad är du bra på?  - på att vara uthållig
vem älskar du mest på denna jorden? – de närmsta
sover du hellre själv än tillsammans med någon - tillsammans med någon
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - ensam

10 frågor om dina vänner

vem är den roligaste av dina vänner? - annica
vem är snyggast av dina vänner? – saje
vem är mest partyprisse? – johan
vem är den du helst har filmkväll med? – alla!
vem av dina vänner är mest "evil"? – när jag och annica är tillsammans går det inte att bli mer evil!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? – haha, annica

Tio frågor om din familj

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jao
vem är farligast i din familj? – moi
vem ser roligast ut i din familj? – jag
vem är coolast? - min pappa
har ni något husdjur? - aa
vem står för underhållningen? – alla
vem sover du oftast med? – mig själv
nämn en rolig kväll med familjemedlemarna? – hmm..farsdag

Tio frågor om idag

har du varit glad idag? - aa, alvart kom ju hit!
har du varit ledsen idag? - inte ledsen men
har du gjort något bra idag? -  arå
vad ska du göra nu? – kolla på fotboll, argentina - grekland
har du gjort något dåligt idag? – suttit vid datorn
vad har du ätit idag? - frukost,middag
har du duschat idag? – ja
är du trött nu? -  njerå
vad händer imorron? – på dagen ska jag bara ta det lugnt, sen ska jag kolla på vår fotbollsmatch

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback