Utkast: Juni 20, 2010



Lyssna på låten, ni måste

Det är konstigt,hur endast en människa kan betyda så mycket.
Att en människa kan ha en så stor del av ett hjärta,som bara den kan styra.
"En enda gnutta visad medmänsklighet och man har ristat in sig hos en person förevigt"
Det är verkligen så det är, det är så livet är.

Jag har världens bästa vänner, jag lovar.
Dom finns alltid där och kan få mig att skratta även när jag är på mitt sämsta humör.
Allt det svåra vi har gått igenom tillsammans, har också gjort våran vänskap starkare.
Jag har inte bara världens bästa vänner,utan världens bästa familj och släkt också.
Alla nära och kära, som jag delat så mycket med.
Det gör mig så glad, att jag bara har er här. Även de som gått ifrån oss, är älskade och oerhört saknade.

Det är svårt att sätta ord på,hur mycket ni betyder.
Tack för att ni finns!


Och klass 9C, ni är också saknade, like hell.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0