Skolavslutningen 2010



innan avslutningslunchen



Världens finaste Alvart och jag



Mina underbart vackra bästa vänner


Igår var det skolavslutning i Österbyskolan.
Det började med att vi fick vara med på 6-8:ornas avslutning och sedan tågade vi till kyrkan.
Det var helt underbart väder måste jag säga, eller hur?
I kyrkan kändes det som att allt gick så snabbt.
Vi gick in och sjöng och rektorn höll tal och alla fick sina betyg, sen gick vi ut igen.
Inte förns jag satte mig i bilen så kom det tårar, kunde inte riktigt förstå det.
Efteråt var det fika och lunch hemma hos mig med de närmaste, trevligt!
Tack så mycket för alla presenter!

Vid halv fem kom Annica hit och vi började klä på oss och så.
Sedan fick vi skjuts till Elin där vi i tjejgänget skulle grilla.
Johan kom senare och var lite mer berusad en vanligt,
så efter ett tag bestämde vi oss för att gå till simbadet, jag fick hålla i Johan.
Det var några stycken där och vi blev fler och fler.

Jag hade en underbar kväll,
många samtal med människor jag inte pratat med så mycket förut,
på vägen hem pratade jag och Aram om allt mellan himmel och jord. 
Det blev även ganska många tårar men också kramar.
Det blev en awesome kväll även fast vädret inte var det bästa.
Så tack, för natten och alla de oförglömliga skratten!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0