SATC 2

Igår var jag med mina finaste,
vi prata,gick en promenad, fika och skratta.
Sedan prata jag med Robin en stund, knäpp kille!
På kvällen åkte jag och mina finaste in till Uppsala för att gå på bio,
Sex and the city 2.
Ingen höjdarfilm, det enda som var bra var Samantha, fast hon är ju alltid det bästa.
Men jag hade i alla fall en trevlig kväll! :)

Imorse gick jag upp, och gjorde American pancakes till frukost, till mig och mamma.
Idag fyller nämligen min mamma 50 år, det är ganska stort!
Så idag ska vi fira henne, det kommer nog lite folk hit och sen ska vi bara vänta tills sista Juli,
då det är vääääääääärldens brakfest!

Nu ska jag sticka ut på en springtur eftersom det inte blir någon fotbollsträning för mig idag,
vi hörs väl!

Peace
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0