Midsommardagen



Igår hade jag en skön och bra dag!
Jag vaknade ganska sent, bar in lite ifrån tältet,hjälpte mamma och sen tog jag en dusch.
Sen satt jag mamma och pappa och åt frukost i en varsin skön stol.

Vid 1 halv 2 kom det folk hit på brunch, eller det blev kanske mer som lunch.
Vi åt och hade det trevligt, Alvarten var ju här såklart!
Sen satt jag med mamma pappa Anneli och Esko ute och jag somnade till en stund i solstolen.
När jag sen vaknade gick jag med hunden och sen kom några till hit.
Vi grillade gott och hade det trevligt!
Bästa Elina kom ju också, vi gick ner med mamma och dom till folkan men sen vände vi två och gick hem till henne. Dit kom ett nytt gäng, med tjejer från fotbollslaget och gamla klassen.
Det var väldigt roligt att träffa Linnéa som jag inte sett på länge !
Vi gick ner typ kvart i elva eller nåt .- eller vi började gå då i alla fall.

Där nere var det fullt med folk, vi dansa,prata och kasta pil.
Vi gick hem när det stängde, i alla fall jag.
De andra fortsatte nog hem till Markus.

Idag blir det fotboll,
Hammarby - Landskrona.
Det ska bli väldigt roligt, bara jag pappa och Jonas som ska åka.
Nu ska jag gå ut och sätta mig på altan med mamma och dricka kaffe.

Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0