Midsommar

Jag hade en sådär midsommar,
det var väldigt trevligt här hemma när vi åt, och det var väldigt roligt när jag stod i lottkiosken,
men annars så hände det inte så mycket.
Inte där uppe i alla fall,jag saknade mina flickor som hade kunnat göra det lite roligare.
Jag träffade i alla fall på söta människor, från fotbollslaget och f.d årskurs 9 från österbyskolan.
Nathalie och Josefine träffade jag ju också på, så fina så!
Och en extra söt människa träffade jag.

När jag kom hem satt dom och drack lite här,
vi satt kvar till 2 halv 3 någonting,
det var väldigt mysigt!
Så jag hade en ganska bra midsommar ändå,med nära och kära - jag ska absolut inte klaga!

Ikväll blir det att gå ner till parken,
bästa Elina kommer hem så hon följer med. - Awesome!



tältet vi satt i



så såg jag ut

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0