Love Love Love - All you need is love





Igår ägde det kungliga bröllopet rum.
Redan på morgonen när jag vaknade så var det sändningar, dom intervjuade människor och visa från Ockelbo.
På dagen tog jag det lugnt, chilla och hade det mysigt!
Sen fixade jag lite här hemma inför kvällen.
Bröllopet började vid halv fyra eller nåt,
Det var så fint, så underbart fint!
En stor händelse för svenska folket.
Dom fick varandra till slut, en kärlekshistoria med ett lyckligt slut.



Idag har vi fotbollsmatch men jag kan inte vara med pga min förkylning. :(
Så jag får vila och önska tjejerna ett lycka till!
Nu ska jag nog kolla på en film och lägga mig under täcket,
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0