Jag vill jag vill jag vill



Jag vill gå hem med dig, innan eftertänksamheten har raserat hela natten.
Jag vill gå hem med dig, genom årets midsommarnatt.



Imorgon är det midsommar afton,
hitills har sommarlovet varit skönt.
Fast jag har haft det ganska tråkigt, varken annica eller elina har varit hemma.
Men nu är den ena hemma och den andra kommer snart hem.
Jag hoppas att vi ska åka på något äventyr,
typ till aspo och bada. haha

Midsommar ska jag fira med mina nära och kära,
vänner bekanta och familj som jag tycker om.
Jag ser fram emot det, det ska bli trevligt.
Sen föhoppningsvis så träffar jag på några uppe vid herrgården, kanske några från förra klassen.

Just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck,
jag hade tänkt göra lite kaffe, kärlekskaffe och fortsätta lyssna på honom.
Trevlig midsommar!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0