I don't ever wanna feel, like I did that day





Igår efter skolan följde Annica med mig hem, vi drack kaffe och tog det lugnt.
Sen skulle jag på träning och Annica gick en långpromenad med min hund (eller hennes.)
Vi somnade ganska sent, vi prata om allt möjligt och sedan hann vi göra en rapp också,
synd att vi inte spela in den bara..

Imorse var det Järnloppet som styrde mitt huvud,
igår kväll innan jag somnade så fick jag ont i halsen vilket sitter kvar lite än.
Men jag sprang Järnloppet ändå, på en bra tid med tanke på allt och jag är väldigt nöjd över min insats.

Efter jag duschat så cyklade vi upp till simbadet,
alla var där från 6-9, bada sola spela kubb och allt möjligt.
Det var skönt, att bara ta det lugnt..

Nu sitter jag här och har ont i hela kroppen,
men jag ska lägga mig på soffan nu och ta det lugnt.
Senare kommer Jossan Emma och Cilla hit för att planera.

Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0