I can do it even better with broken heels

Idag var det den årliga brännbollsturneringen som håller hus vid varje avslutning.
Vi nior delades upp i våra sportgrupper, Sandras vann såklart!
Sedan fick vi spela mot lärarna vilket ledde till storvinst, med 60 poäng emellan oss.

Sedan gick jag och Annica hem, fixade oss och drack te och sen bar det av till avslutningslunch.
Fick träffa Christina igen, underbart! Så fort hon kom in så bara lyste hon upp.
Alla lärare gjorde en slags teater och sjöng,
Ewa höll tal och diplom delades ut.
Det var så sjukt jobbigt och tårarna rann, men det var oerhört fint!

Jag är sjukt glad för alla dom som fick diplom,
Annica Elina Carl Albin och Aram främst, som jag gått med sen första klass.
Stolt är vad jag är!

Nu sitter jag med ansiktsmask och taggar inför imorgon.
Det börjar halv tio i kyrkan och innan ska vi va på de andras avslutning.
Vid 6 tiden ska jag cykla till min träning, sen hem igen efteråt och fixa till imorgon.
Lär ju gå upp ganska tidigt :O

Nu ska jag sola en sväng, puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0