För du är bäst

                                     Som bästa vänner som har tagit det till nästa level
                                        där vi bara hoppas men får se vad som händer.

                                                                           ♥

                                 

skolfotot, haha.


Igår stod jag i kiosken på roslagscupen, med Mia.
Det var inte så mycket folk,men det gick bra ändå.
Jag fick även småpojkar efter mig..

Efteråt åkte vi hem, fick träffa Alvart en stund. :)
Sen cyklade jag till Robin.
Där var Robin Saje Jens och Pl.
Dom satt och drack öl för sig själva, haha.
Vi satt på Robins altan och till efter tio någon gång,
sedan cyklade vi till skolan.
Men det hände inte så mycket där, träffa på Elin och alla som skulle åka hem så jag gjorde likadant.
En trevlig kväll i alla fall!

Idag har jag ont i halsen, som f'n!
så imorgon blir det ingen match för min del vilket är sämst.
Men nu ska jag skriva färdigt inköpslistan tills ikväll, då det blir tjejkväll med bröllop.
Puss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0