BULLE BULLE BULLE - FLÄSKFILÈ !



För min bror och Lina har tagit studenten, fyfan vad dom är bra!

Gårdagen blev väldigt lyckad,
jag och mamma gick upp och drack kaffe sen fixade vi till vår picknick och så.
Vid kvart över tolv skulle Filips klass gå ut.

Alla var så sjukt fina,
speciellt Lina och Filip.
Dom åkte flak i stan och senare kom dom tillbaka,
jag och Filip fick åka Bentley hem med Adde,
grymt!
Vid fem kom det gäster hit,
vi åt och drack gott och de sista gästerna gick precis före tolv tror jag.

Jag hoppas att både min bror och Lina hade en jättebra dag,
<3

Här kommer lite fler bilder:







finns fler bilder på fb,

Nu ska jag dra till spåret och springa fem kilometer, taaaaaaaaaagga!
Puss!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Jeanette

alltid så härlig stämning när folk tar studenten



PS. har en tävling i bloggen där man kan vinna en valfri bikini från Fashiobox, var gärna med. DS.

2010-06-05 @ 22:56:32
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumman,

Du var också riktigt fin. Och proffsig med kameran ;)

I morgon ses vi, pusspuss <3

2010-06-06 @ 15:38:01
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0