You know that I love you boy

Idag är det min lediga dag på veckan,
jag har nämligen jobbat i en vecka nu på bageriet,
imorgon börjar nästa jobbvecka, och efter det ännu mer? jag vet inte än

Klockan halv två ungefär ska vi åka till stan,
vi ska äta på åkanten och bara ha det mysigt i det halvdana vädret. :)
Kanske även en tur på minigolfsbanan? man kan ju hoppas!

Igår hade jag mamma och pappa en mysig och skön kväll här.
Vi började med att jobba, när vi kom hem duschade dom båda och la sig en stund,
medans jag sprang två mil !  inne på vår crosstrainer, det kändes riktigt bra efteråt.
Jag la mig och kolla på The full monty och väntade tills de andra två skulle vakna.
Sen åt vi gott och bara hade det mysigt. Jag har världens bästa föräldrar!



Även Åke hade längtat efter helgen,fast tyvärr får jag nog anmäla honom till sådana här AA-möten.

Justja, jag hittade en klänning på tradera igår som Cilla hjälpte mig att buda på,
och jag fick den! så tack så mycket för hjälpen Cilla ♥
Jag kanske kan lägga upp en bild på den, eller så får den bli en överraskning till mammas fest
den är i alla fall blommig :)

Fanny

Kommentarer
Postat av: Maja

cool katt!

2010-07-18 @ 22:49:01
URL: http://majaiisakssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0