Världens mysigaste dag

Igår hade jag nog världens mysigaste dag/kväll.
Jag började morgonen med en springtur och med ett bussen åkte vi in till Katrin,
vår gamla lärare.
Vi åt och fika och hade det bara allmänt trevligt.
Ett extra plus var ju att Christina var där, :)

Vi  gick lite innan fyra därifrån in till stan, Jag Elin och Annica.
Vi gick till Cupido och Elina kom också och åt med oss.
Sen drog alla dom på träning och jag gick själv i affärer.

Efter sju träffa jag mamma och pappa, vi skulle gå på bio.
Men före det gick vi till Tsatsiki och åt, himla mysigt! Precis vid ån.
Vi tittade på den nya beck som var sjukt bra, sen tog vi elva bussen hem.

Dagen var så lugn och skön och spenderades bara med bra människor.
Tack!

Fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, blir avensjuk :P <3

2010-07-01 @ 14:58:10
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0