Jag elskar min bestis

Believe it or not, I was not always as awesome as I am today.

Igår var vi till Aspbo och grilla, väldigt trevligt!
tycker jag i alla fall, det blir vad man gör det till, eller hur? :)
En bra kväll i alla fall!

Susanne ringde idag, hon hade sett en katt som liknade Lina vid Ekbacken,
vi åkte dit och jag hittade en katt i buskarna, men det var inte Lina..

Men istället fick jag träffa världens bästa Lina i bageri,
det var längesen, hon är så fin så!

Vi cyklade förbi bror och hans sambo och fick me oss lilla Alvarten hem,
snart kommer även dom och äter mat. :)
Nu ska jag kolla om dom behöver hjälp i köket,
Puss!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0