Fusballtraining

                                 

                                                                                  ♥



Idag åkte min fina vän Elina,
hon skulle på bilsemester med sin pojkvän och hans familj.
Jag kommer sakna henne, men jag hoppas att hon får det hur bra som helst!

Igår firade vi Lina som har fyllt tjugo år,
det var trevligt!
Det var längesen jag träffade både henne och bror.
Synd bara att jag somnade, förlåt Lina!

Imorgon har jag jobbat i två veckor och två veckor återstår.
Den sista veckan innan skolan börjar blir det troligen en kryssning och gröna lund.

Ikväll blir det träning - nu kommer snart tjurnacken och vi ska prata om ... ALLT.

Hejrå

 

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej söt :)

Gör absolut ingenting att du somnade, du hade ju jobbat tidigt - du är så duktig :)

Puss <3

2010-07-29 @ 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0