you can see my heart, beating



Snyggaste tandborsten ! <3

Idag har jag först gått i skolan,
fick träffa Annica som jag inte träffat på länge.
Skönt att hon är tillbaka, någon som får en på bra humör.

Sen var jag och gratulerade kusin Johanna,
det var trevligt!
Där var Cilla Vilda Katarina Anton Jacob Josefine Stina och Fredrik.
Och Johanna såklart !

Jag fick känna på lilla bebisen i magen också,
så himla häftigt !
Jag längtar så tills lilla bebisen kommer :)

Imorgon är det tisdag och då slutar vi två,
en väldigt skön dag !
Annica ska ha föredrag om Forsmark, i like.

Nu kollar jag på idrottsgalan,
Hammarby, vi får supa ner oss och betygen och vi inser att vi måste förlora någon gång.
Just idag mår jag bra !

Fanny

Kommentarer
Postat av: elajna

grymt snygg borste ;)

2010-01-23 @ 11:12:39
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0