what's the point of doing anything?





Igår satt jag och pratade med Annica och Alexander x 2.
Det var ett mycket givande samtal och jag somnade gott efter det.
Så tack !
vet inte vad jag skulle göra utan Annica, <3

Imorse vaknade jag ganska tidigt ändå, runt halv nio.
Vi åt frukost och jag duschade och fixade mig lite.
Sedan åkte vi upp till bageri och vi köpte även en blomma till Wiola.
Jag ska nämligen på kalas !

Wiola har fyllt sextio och idag ska hon firas.
Annicas syskon+barn kommer, även hennes moster.
Det ska bli himlans trevligt.
Tack för inbjudan!

Nu ska jag nog kolla på lite The hills eller nåt.
Jag har fruktansvärt ont i huvudet så jag ska vila mig lite.
Sedan ska jag äta och locka håret.

XoXo, gossip girl

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0