Vi ska åt samma håll

Dricker kaffe och kollar på tv,
kunde aldrig somna igår,sjukt jobbigt !
Men tillslut så somnade jag ändå.

Idag ska jag läsa min bok och plugga lite bild,
snart får vi söka till gymnasiet också, spännande !

Jag saknar min hund,
Lina och Filip tog med honom till Ockelbo.
Det är ju skönt att man får sova längre och så, men han är ändå väldigt saknad !
På torsdag kommer han hem i alla fall.

I februari kommer jag få tandställning,
det ska bli spännande om inte annat !
Jag kommer i alla fall ha grymt fina tänder tills studenten
:D

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen klä på mig,
Pyss !



Måste bara lägga upp den här,
detta är dan efter nyår. Haha.
Klockren bild !

 

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötungar :D

Bamse mår bra, han tycker om att vara hos åke.

Han har fått ett tuggben, en ring.

Han ligger under bordet just nu och tuggar :)

Han saknar dig också, det kan jag lova.

Puss <3

2010-01-05 @ 11:20:09
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: a

den där bilden ska du få fan för !!

2010-01-05 @ 16:54:42
URL: http://annicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0