Trött tjej



Igår kväll kunde jag aldrig sova, jag somnade nog närmare två eller något sådant.
Sen gick jag upp halv åtta för att ge hunden mat, sen somnade jag om till halv kvart över åtta.
Idag har jag läst min bok, har ytterst lite kvar så det känns skönt.

Sen åkte vi ner till farmor och farfars hus en sväng.
Mäklarna har även inrett, det var sjukt fint verkligen!
Det huset har så många bra minnen, när vi lekte i källaren och dom ibland stängde ner oss flickor för att va taskiga.
På sommaren när vi spelade fotboll på baksidan, eller när vi sov där någon gång.
När vi hoppade i sängarna, byggde torn.
Så himla roligt man har haft i det där huset,
kommer sakna det mycket. Eller jag saknar det mycket, och farmor och farfar med.

Nu ska jag verkligen läsa ut boken,
sen ska vi väl börja med maten eller nåt.
Imorgon ska jag först fira Susanne och sedan är det fotbollsträning,
eller tvärtom.
Aja,
Puss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0