Trääääningsvärk



Sommaren i Leksand år 2007, <3

Ska skriva lite på min bokpresentation.
har läst kvinnorummet,ganska seg i början men den blev bättre och mer spännande.

Igår var vi och firade Susanne som fyllde år i lördags,
det var trevligt trevligt !
fick träffa bästaste Lina Hanson också. <3
Sen bar det av på träning,bra och rolig träning, fast det gick inte så bra för mig..
Har i alla fall grymt mycket träningsvärk i vader och lår, :/

Imorgon börjar skolan, å jag saknar Annica.
Hon är i teneriffa och kommer inte hem förns på lördag.. tråkigt.
Men jag får träffa min Elina som jag inte har träffat på ett tag, så det känns bra i alla fall.

På lördag är det även knut här i österbybruk, det ska bli spännande och se vad mina föräldrar har hittat på för någonting. ;)
Jag och mamma åker nog till gimo på onsdag också, för att kolla in pappa och gänget.

Ska gå med hunden om en stund och sen tänkte jag ta en sväng upp till bageri och släkten,
För jag har världens bästa släkt och familj.
Puss !

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0