Nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar

Det har varit en bra helg !

Igår var jag ju på kalas, det var väldigt trevligt och roligt.
En av de bästa kvällarna på länge och det behövdes kände jag.
Mycket skratt !
Haha, Annicas släkt är underbar.

Idag vaknade jag vid 9 ungefär,
vi åt frukost och sen gick jag med hunden.
Kom hem, diskade.
Sen tog jag det lugnt resten av dagen.

Klockan 10 över 5 skjutsade min mamma mig till träningen.
Den gick väl sådär, jag har ingen bra bollkontroll direkt.
Tänkte träna mycket på det själv när vi går ut och tränar.
Då kan jag åka ner någon kväll och träna själv.
Men springa kunde jag.
I slutet körde vi stafett och jag tyckte faktiskt att jag sprang väldigt bra, snabbt.'
Så nu är jag helt slut.

Nu ska jag sova och vila upp mig för Beep-testet imorgon,
Det är även Annicas födelsedag och hon ska få en liten överraskning.

Gonatt !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0