Ninja-Åke <3



Min söta ninja-Åke !

Jag gick upp halv åtta imorse, gav hunden mat och sedan gick jag en sväng med honom.
Nu har jag även ätit frukost och diskat.

Igår gjorde jag inte så värst mycket.
Rensade lite tvätt nere i tvättstugan och så,
mamma städade lite och pappa var och knuta nästan hela dagen.
Sen kollade jag på tv, läste lite bok m.m.
Förresten så kom ju min älskade hund hem från morfar,
jag hade verkligen saknat honom ! första gången tror jag faktiskt, haha

Senare på kvällen kom även bror och Katarina hit,
vi åt fondue allihopa och kom igång med världens diskussion.
Tänker inte direkt berätta vad den handla om men den var rolig i alla fall. ;)
Väldigt trevligt som alltid!

Idag ska jag på bio med Annica,
trevligt trevligt! kommer nog bli mycket skratt som alltid !
Nu måste jag kolla min jacka i tumlaren, sen tror jag att jag ska ta ett bad faktiskt.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0