Mina lår är döda

Jag har fortfarande gryyyymt ont i mina lår, träningsvärk som utav satan. Men då har man tränat ordentligt så det känns bra ändå !
Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på p3,
min far är på massage och mor jobbar.
Bror är i Gunsta hos Lina.

Idag var det första dagen i skolan efter jul,
det var väl sådär.
Alla var trötta och orkade verkligen inte.
Och så fick vi reda på att Christina (som är den bästa läraren,min mentor och även eng/fra-lärare,)
har kommit in på universitetet i Stockholm och ska studera där den här terminen.
Den sista terminen innan vi slutar i Österbyskolan. På fredag får vi träffa henne och sen i Juni på skolavslutningen.
det är heeeeeeeeeeelt sämst. Fast jag är glad för hennes skull.
Men hon kommer bli hiiiimla saknad ! :(

Senare idag är det träning som gäller,
Pyss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0