Jag hoppas det ser ut som att jag vet fast jag har faktiskt ingen aning



Joel Kinnaman, <3

Jag är trött på skolan, haha.
Det här är andra veckan sen jullovet och jag har redan tröttnat på alla männikskor.
Fast ibland kan det vara ganska roligt faktiskt.

Idag har det inte hänt så mycket i skolan,
jag var väldigt trött. Men vi har i alla fall bestämt tryck på våra skoltröjor vilket jag tyckte var grejt !

Imorgon är det fredag och då blir det fredagsmyyyyyyyyyys.
Vi börjar 08.55 och det är en väldigt skön dag.
Ma,Eng,Fra,So, Lunch och sedan elevens val.

På no:n ska vi bygga en bro av glasspinnar,
vi är två och två, Nick delade in oss i grupper.
Jag hamnade med Alexander.

Nu ska jag nog kanske göra lite kaffe, sedan laga lite mat.
Sen ska jag även plugga på alla franska ord. (Y)
Häjdå !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0