If you fall hard, I fall harder

Lyssnar på p3 och har lite tråkigt,

Idag hade vi sovmorgon,
vi började klockan 09.00 och slutade 12.20.
En väldigt skön dag med andra ord !

När jag kom hem gick jag med hunden och sen var vi ute i snön och lekte,
det var roligt faktiskt , haha.
Vi har även spelat spel, så både hans fysiska och psykiska energi är ganska uttömd. :)

Imorgon är det knut som sagt,
ska bli väldigt roligt faktiskt !
Få se vad alla har hittat på, de enda jag kommer veta vilka det är,är ju brudarna i klassen och mammas gäng.
Får väl hoppas att någon kommer fram och hälsar ;)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och göra en skiva till mammas gäng.
Pyss !
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0