I can't love you anymore than this, lalala..

Mitt självförtroende är verkligen inte på topp just nu..
Mår dåligt över mitt utseende, mina tänder kan ju inte bli värre.
Snart får jag tandställning också, då kommer det bli ännu värre.
Men tillslut ska det nog bli bra..
Jag behöver bli peppad nu känner jag, riktigt peppad.
Jag skulle ju vilja ha typ Lauren Conrads utseende och liv.

Men jag har världens bästa familj och andra nära,
och det är jag väldigt glad över.

Vet inte vad jag ska skriva mer, tom på idéer och tankar.
Pyss !

Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar dig för den du är, det vet du :)

Finns ALLTID för dig <3

2010-01-29 @ 13:02:10
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0