Hold on little girl ! show me what he has done to you

Imorse vaknade jag halv nio, pga en katt.
Men det var bra, för jag skulle upp ändå.
Jag gav hunden mat och gick en liten sväng med honom.
Sedan har jag kollat på Taking the stage hela morgonen, sjukt bra program !
Snart ska jag ut och springa hade jag tänkt,
i snöovädret.
Hoppas det är bra plogat, annars lär det bli jobbigt.

Nyårsafton, det blev en väldigt lyckad kväll.
Alla kom runt sex någonting,
vi drack fördrink och sedan satte vi oss för att äta.
Efter vi ätit så blev det groggande och vi spelade det nya monopol som min bror älskar !
Jag och Annica vann helt klart !

Efter vi spelat färdigt så gick några ut och bada tunna,
Johan och Moa satt i köket och prata,
Och jag och Annica satt och lyssna på gammal musik och summerade år 2009.
Klockan tio i tolv gick vi ut, det var nämligen dags för fyrverkerier.
Vi  drack champagne sen gick vi in igen.

Kvällen fortsatte med Singstar, Guitar Hero och mer bad.
En väldigt bra kväll med underbara människor,.
Tack så mycket !

Igår låg jag hela dagen, så sjukt trött.
Jag kom ut på en promenad med hunden i alla fall.

Nu ska jag kolla på The hills och sedan klä på mig för en springtur tror jag,
Puss !



2010, ska bli bästa året. <3

Fanny

Kommentarer
Postat av: Tjocka Gubben

Vadå ni vann på monopol?..ni fuskade ju bara

2010-01-02 @ 14:27:42
URL: http://laxn.wordpress.com
Postat av: Ann

Gott Nytt ÅR!



Wille kände igen bilden direkt på dig och sa: TITTA Fanny...:-)



Wille har hittat en ny favorit.



Kram//Ann och Wille

2010-01-02 @ 14:38:42
Postat av: Lina

Hej söt <3

Ja som sagt, wille har en ny favorit :D

Du och filip .



Tack själv för en jättefin nyårsafton!!

Roligt att du och annica var med.



År 2010 blir det bästa gumman<3

Nu kör vi gärnet!

PUSSAR!!!

2010-01-02 @ 16:31:37
URL: http://linaedins.blogg.se/
Postat av: fanny

sv till Ann:

God fortsättning !

haha, han är så söt så den lilla pojken :) tack för julklappen !

Kram !

2010-01-05 @ 10:38:45
URL: http://annafannylundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0