Han hade baxat upp henne på kopiatorn och dom höll på som apor



Min skrutt !

Nu börjar 'Vi hade i alla fall tur med vädret igen'.
Den är så dålig att den blir bra.
Vet inte hur många gånger jag och Annica har sett den och vi tycker fortfarande att den är lika rolig.
Skrattar så vi får ont i magen.

Idag var det inte så mycket som hände i skolan,
först hade vi franska.
Sen matte,slöjd, mat, hk och sist no.
En lugn och skön dag helt enkelt !

Imorgon är det fredag vilket innebär sovmorgon och sista skoldagen för den här veckan.
Jag ska först gå i skolan sen ska jag hem och ut i snön med min hund ska vi tömma ut all energi,
Det behövs märkte jag idag på honom !

På lördag är det knut också,
Mor och Far ska gå med varsitt gäng,
Jag ska upp och kolla.

Nu ska jag kolla på filmen, pyss!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0