Den jävligaste stunden i livet var den när du gick



Jag sitter i soffan och dricker kaffe och väntar på att One tree hill ska börja.
Idag blir det ingen träning, känner mig lite hängig, förkyld och ont i huvudet.

Idag var det en sån här skön dag i skolan,tisdagar är alltid bäst. Efter fredagar då.
Jag var till Jukka idag, jag sökte.
Det blev Internationella Gymnasiet i Uppsala,sam, språk och kultur. Han sa att jag kommer komma in så jag behövde inte ha något andrahands val.
Så nu är det färdigt och det känns som att allt flyter på.

Vi har inget prov på ett tag, eller nationella i februari då. 
Men annars är det lugnt.

Nu börjar det, så nu ska jag kolla.
Pyss !


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0