Who says I can't be free, from all those things I used to be

Jag har varit på sjukt dåligt humör hela dagen-
men det blir bättre när man har en bästa vän som får en att skratta.

När jag är på dåligt humör, eller är arg på en viss person,
så går det jämt ut över andra.
Igår t ex gick det ut över en väldigt bra vän, som inte gjort något fel alls.
Vill be om ursäkt för det.♥<


Idag har jag i alla fall varit väldigt seg och på dåligt humör,
måste även boka om min tandläkartid nästa torsdag..suck.
Senare blir det fotbollsträning,
imorgon på sporten har vi självförsvar med Farshad, niiiiceeeee.

Nu ska jag göra lite te, eller kaffe.
Sedan ska jag kolla på One tree hill.
Puss !
Fanny

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan alltid prata med mig, slå lite på mig och skrika :)

+ att du behöver inte berätta varför.

Puss <3

2010-02-02 @ 18:19:29
URL: http://linaedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0