Vi kom inte på någon rubrik







Såhär ser vi ut ungefär, idag också !

Klappmongot Annica är här och hälsar på, som vanligt !
Vi har inte gjort ett skit på hela dagen, kollat på tv, druckit kaffe och käkat kladdkaks-kakor.
Sedan spelade vi Buzz, jag var bäst varje gång.

Imorgon ska vi till Es-Stockholmo,
vi ska shooooooooooooooppa som f*n!
Jag ska inhandla min blommiga kjol och mina hallonröda converse, hjärta.
Vi ska övernatta på hotell och så ska vi ut och äta och gå på bio ' Farsan'.
Med hennes föräldrar, ska bli himla trevligt!
Nu längtar jag väldigt mycket!

Annica, sitter just nu och leker med mina högtalare.
Hon tycker det är väldigt häftigt att det är någon sorts touch-knappar som man höjer på.
Coolt!

PUSS ! Bra låt, härlig känsla!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0