Om ett skratt förlänger livet så kommer jag nog aldrig att dö



Jag älskar er

Idag efter skolan så åkte jag och Annica hem till henne.
Vi bakade kladdkaka, blev sådär va? haha.
Vi drack kaffe och sedan kollade vi på mtv.
Sedan åt vi mat och satt och prata länge med hennes föräldrar, väldigt trevligt !
Känner mig som en i familjen.
Vi satt lite vid datorn och vid kvart i gick vi till bussen.
Alltid lika mycket skratt, förstår inte. Vi kommer nog aldrig att dö fan !

Det har även ringt personer,
Robin.
Fick prata med Tobbe vilket var ett väldigt givande samtal kände jag.
haha.
Speciella samtal i alla fall.
Nu pratar jag med Annica, serious (sirius) stuff you know !

Imorgon blir det att göra powerpoint till bilden.
Puss !

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0