Om det bara en en dröm - låt mig sova då



Dom här coola grabbarna får stå för en bild idag - Albin och Carl.
I typ 5/6:an, haha. Söta !

Imorse, klockan halv fyra ringde min väckarklocka, en stund efter ringde mamma.
Då var det dags att gå upp, klä på sig och sedan åka till bageri med pappa.
Det var bara vi tre.
Ändå var jag inte så trött, hade lätt att komma upp och hade mycket energi.

När jag hade jobbat färdigt fick jag skjuts hem och hoppade in i duschen direkt.
Jag skulle nämligen på sporthallen och kolla på killarnas match, som var mot Storvreta.
Den var väl sådär, Aram har hett temperament i alla fall - haha.
Efter den var det herrarna som spelade, så jag satt kvar och kollade med Dorentina Elin och Linnéa.
Men när den matchen var slut var jag tvungen att gå hem och sova.

Jag somnade direkt och sov till halv sju - sju.
Det var otroligt skönt.

Nu ska jag väl lägga mig snart igen,
imorgon ska jag först ut i skogen och sedan blir det träning.
Puss


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du också en blogg?:

Skriv vad de än är som du har på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0